BAKANLIĞIMIZ TEŞKİLATINA
YERLEŞTİRİLEN, ŞEHİT YAKINI, GAZİ VE GAZİ YAKINI ADAYLARA İLİŞKİN DUYURU
GENEL AÇIKLAMA :
- Her adayın aşağıda belirtilen belgeleri en geç 26/09/2017
tarihi mesai bitimine kadar Kültür ve Turizm Bakanlığı Personel Dairesi
Başkanlığı Muhsin Yazıcıoğlu Caddesi No: 50 Balgat/Çankaya/ANKARA adresine
getirerek şahsen veya kanuni yakınları aracılığıyla ya da posta yoluyla müracaat
etmeleri gerekmektedir. Posta yoluyla yapılan başvurularda aşağıda
belirtilen belgelerin ve dilekçenin son başvuru tarihinin (26/09/2017)
mesai saati bitimine kadar Bakanlık genel evrak birimine ulaşması gerekir.
Postadaki gecikme nedeniyle son başvuru tarihinden sonra Bakanlık genel evrak
birimine ulaşan başvurular işleme konmayacaktır.
- Belgelerin son altı ay içerisinde alınmış olması
gerekmektedir. (Adli Sicil Belgesi ile yerleşim yeri belgesinin 08/09/2017
tarihi veya sonrasına ait olması. )
- Enformasyon memuru kadrosuna atanabilmek için
Bakanlığımız Personeli Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği
gereği, Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavından en az (C) düzeyinde
başarılı olmak veya Yükseköğretim Kurulunca bu düzeye denk kabul edilen
bir belgeye sahip olmak veya üniversitelerin filoloji bölümlerinde lisans
düzeyinde eğitim görmüş olmak ya da yurt dışında üniversitelerde lisans
veya lisansüstü düzeyde eğitimini başarı ile tamamlamış ve denkliği
Yükseköğretim Kurulunca kabul edilmiş olmak, gerekmektedir.
- Başvuru yapmaları amacıyla, adayların adreslerine
tebligat yapılmayacaktır.
- Yerleştirildikleri halde atama için öngörülen
niteliklerden herhangi birisine sahip olmayan veya gerekli belgeleri
birinci maddede belirtilen süre içinde belirtilen adrese teslim etmeyen
adayların atamaları yapılmayacaktır.
- Gerçeğe aykırı belge verenler ya da beyanda
bulunanlar hakkında yasal işlem yapılacaktır.
- Atandıktan sonra şartları taşımadığı tespit edilenler
hakkında ilgili mevzuat uyarınca işlem tesis edilecektir.
Ayrıntılı Bilgi İçin İrtibat: Mustafa GENÇ
0312 309
08 50/2300
Osman CANDOĞAN 0312
309 08 50/2040
Şuayip BAHADIR 0312 309 08
50/2200
GETİRİLECEK BELGELER
- Form Dilekçe (indirmek için tıklayınız)
- Devlet Personel Başkanlığı Atama Sonuç Belgesi
(İnternet Çıktısı),
- Diploma veya
geçici mezuniyet belgesinin aslı veya noter tasdikli örneği, (*)
- Yerleşim Yeri
Belgesi (Aslı), (E-Devlet kapısı üzerinden de alınabilir),
- Nüfus
Cüzdanının onaylı fotokopisi, (*)
- Sağlık
Raporu (Asıl), (Hastanelerden veya Aile Sağlığı Merkezlerinden ya da Ortak
Sağlık Güvenlik Birimlerinden (OSGB)), (Mühendis, Müze
Araştırmacısı, Tekniker ve Teknisyen olarak atananların sağlık
raporunda “Seyahate ve arazide çalışmaya elverişlidir.” ifadesinin
bulunması gerekmektedir.)
- 08/09/2017 tarihi veya sonrası itibariyle alınan
Adli Sicil Belgesi (E-Devlet kapısı üzerinden de alınabilir),
- Erkek adaylar için
Askerlik Durum Belgesinin onaylı örneği, (*) (E-Devlet kapısı üzerinden de alınabilir)
- En az (C) düzeyinde
başarılı olduğuna ilişkin KPDS veya YDS sonuç belgesi veya Yükseköğretim
Kurulunca bu düzeye denk kabul edilen belge, (Enformasyon memuru kadrosuna yerleşenler.)
10.
6 adet vesikalık fotoğraf, (Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan
Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmelik
hükümlerine göre çekilmiş.)
11. Mal Bildirimi (indirmek için tıklayınız.). (İki sayfa
olan Mal Bildirimi arkalı önlü olarak tek yaprakta doldurulacaktır.)
(*) Yukarıda (3), (5) ve (8) numaralı sıralarda yer
alan belgelerin fotokopileri, belgenin aslının ibraz edilmek halinde,
yerleştirilenlerin halen bulunduğu yerdeki Bakanlığımız birimlerince veya
Personel Dairesi Başkanlığınca başvuru esnasında, aslına uygunluğu kontrol
edildikten sonra ilgili görevli tarafından onaylanabilecektir.
Ancak, bulunulan yerdeki Bakanlığımız birimlerince
yapılacak onay işleminde, onaylayan görevlinin adı-soyadı ve unvanı, onay
tarihi, aslının aynıdır ibaresi ile okunaklı birim mühür baskısının bulunması
gerekmektedir.